01 05 2024

دبیر علمی سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها از ارسال 60 مقاله به دبیرخانه سمینار خبر داد و گفت: از این تعداد 40 مقاله در سمینار ارائه خواهد شد.

دبیر علمی سمینار خبر داد؛ ارسال 60 مقاله به سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، صابر ناصری، دبیر علمی سمینار در افتتاحیه این سمینار ضمن اشاره به اهمین آنالیز هارمونیک، اظهار کرد: آنالیز هارمونیک سهم قابل توجهی در علاقه‌مندی پژوهشی اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور داشته و بخش عمده فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در این زمینه انجام می‌شود.

وی افزود: پیشنهاد برگزاری سالانه این سمینار در انجمن ریاضی مطرح و تصویب شد و برای اولین بار سال 1391 در اصفهان برگزار شد و پس از آن هر ساله این سمینار برگزار شده است.

دبیر علمی سمینار عنوان کرد: در کمیته علمی تصمیم بر این شد از اساتید جوان دعوت شود که در این سمینار مقالات خود را ارائه دهند و بر این اساس 2 سخنران عمومی و 4 سخنران ایرانی مقیم آمریکا و کانادا انتخاب شدند.

وی از ارسال 60 مقاله به دبیرخانه سمینار خبر داد و گفت: پس از داوری 40 مقاله برای ارائه در سمینار پذیرش شد و در پایان مقالات برتر انتخاب خواهند شد تا در سمینار بعدی از آنها تقدیر به عمل آید.

لازم به ذکر است سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها امروز با حضور مهمانانی از دانشگاه های مختلف کشور در دانشگاه کردستان آغاز و تا فردا ادامه دارد.


برچسب‌ها:

رویداد