پیمایش
صرفنظر از محتوا
دانشکده زبان و ادبیات
استادان
کارمندان
دانشجویان
دانشآموختگان
درباره
دربارهما
چشم انداز و ماموریت
هیات رئیسه
کتابچه و بروشور
گزارش عملکرد
آمار
روسای پیشین
امکانات
تماس با ما
گالری تصاویر دانشگاه کردستان
آموزش
پژوهش
مجلات
آثار منتشر شده استادان گروه فارسی
آثار منتشر شده استادان گروه انگلیسی
آثار منتشر شده اساتید گروه عربی
آثار منتشر شده اساتید گروه کُردی
دستاوردهای پژوهشی و آموزشی
انجمن های علمی
گروه های آموزشی
زبان و ادبیات فارسی
زبان و ادبیات انگلیسی
زبان و ادبیات عربی
زبان و ادبیات کُردی
افراد
معاونت آموزشی
معاونت پژوهشی
اعضای هیأت علمی
کارکنان
ورود
en
ar
ku
دانشکده زبان و ادبیات
ارشیو ها
ارشیو اخبار
مرتب سازی
مرتبسازی بر اساس
ارتباط
عنوان
تغییریافته
تغییریافته(ابتدا قدیمیترین)
ایجاد شده
ایجاد شده(ابتدا قدیمیترین)
کاربر
مشخصات دسته بندی
طبقه بندی
اطلاعیه ها
(45)
اخبار دانشکده زبان
(17)
رویدادها
(6)
دستارودهای پژوهشی
(3)
افتخارات
(3)
همایش ها
(2)
اخبار گروه عربی
(1)
نوع رابط
نوع
اسناد
(231)
صفحه
(108)
محتوای سایت
(78)
مقالات هیات علمی
(1657)
هیات علمی
(32)
پوشهی اسناد و رسانهها
(36)
پوشهی محتوای سایت
(6)
نوار جستجو
جستجوی نتایج
A mixed-methods cross-cultural study of teacher care and teacher-student rapport in Iranian and Polish University students’ engagement in pursuing academic goals in an L2 context
مقالات هیات علمی
Exploring the Effect of Assisted Repeated Reading on Incidental Vocabulary Learning and Vocabulary Learning Self-Efficacy in an EFL Context
مقالات هیات علمی
بررسی ارتباط میان رهبری آموزشی مدیران،کارآمدی جمعی معلمان و رضایت شغلی معلمان: رویکرد مدل معادلات ساختاری
مقالات هیات علمی
Exploring the impact of wiki-mediated collaborative writing on EFL students’ writing performance, writing self-regulation, and writing self-efficacy: a mixed methods study
مقالات هیات علمی
Emotion regulation and psychological well-being in teacher work engagement: A case of British and Iranian English language teachers
مقالات هیات علمی
A Structural Model of Teacher Self-Efficacy, Resilience, and Burnout among Iranian EFL Teachers
مقالات هیات علمی
The Effect of Second Language Reading Strategy Instruction on Young Iranian EFL Learners’ Reading Comprehension
مقالات هیات علمی
The Contribution of a Course Management System (CMS)-Supported Instruction to Developing Grammar Performance: A Case of Iranian EFL Learners
مقالات هیات علمی
پستهای 8
هر صفحه
4
مطالب به ازای صفحه
8
مطالب به ازای صفحه
20
مطالب به ازای صفحه
40
مطالب به ازای صفحه
60
مطالب به ازای صفحه
نمایش ۱٬۷۰۵ - ۱٬۷۱۲ از ۲٬۱۴۸ نتیجه
پیغام قبلی
صفحه
1
...
Intermediate Pages
صفحه
2
صفحه
3
صفحه
4
صفحه
5
صفحه
6
صفحه
7
صفحه
8
صفحه
9
صفحه
10
صفحه
11
صفحه
12
صفحه
13
صفحه
14
صفحه
15
صفحه
16
صفحه
17
صفحه
18
صفحه
19
صفحه
213
صفحه
214
صفحه
215
...
Intermediate Pages
صفحه
216
صفحه
217
صفحه
218
صفحه
219
صفحه
220
صفحه
221
صفحه
222
صفحه
223
صفحه
224
صفحه
225
صفحه
226
صفحه
227
صفحه
228
صفحه
229
صفحه
230
صفحه
231
صفحه
232
صفحه
233
صفحه
234
صفحه
235
صفحه
269
صفحه بعد